top of page

Geboren en getogen in Aalst, is Julie een interieurarchitect met een aangeboren oog voor schoonheid en creativiteit. Als kind al gaf ze kleur aan alles om zich heen, zelfs het behang van haar grootmoeder ontsnapte niet aan haar creatieve verbeelding. Deze liefde voor esthetiek leidde haar naar een carrière als freelance interieurarchitect, maar het leven had nog meer in petto.

In 2015 zette Julie, samen met haar nichtje Eva, de eerste stappen op het pad van evenementorganisatie met de oprichting van Carte Blanche. Wat begon als een hobby, groeide uit tot een echte passie. Toen Eva in 2017 ziek werd en in 2018 overleed, besloot Julie haar hart te volgen en volledig voor Carte Blanche te kiezen.

Samen met haar man en zakenpartner Tom, heeft Julie het bedrijf door uitdagende tijden geleid, waaronder de Covid-periode. Hun doorzettingsvermogen en toewijding resulteerden in meer dan 150 succesvolle evenementen, stuk voor stuk met oog voor schoonheid en detail.

IMG_1086.JPG

Julie is persoonlijk betrokken bij elk aspect van de organisatie: van de eerste gesprekken met klanten, het ontwikkelen van op maat gemaakte ontwerpen, tot het opstellen van draaiboeken en de volledige uitvoering van de evenementen. Julie en Tom kiezen bewust voor deze persoonlijke aanpak, waarbij ze hun hart en ziel in elk project steken.

Sinds 2020 heeft Julie haar creativiteit verder ontwikkeld als florist. Ze heeft diverse opleidingen gevolgd, waaronder een prestigieuze cursus in Parijs waar ze afstudeerde als huwelijksflorist. Met deze nieuwe vaardigheden wil Julie het sfeerplatform dat ze heeft gecreëerd verder uitbreiden, met nog meer focus op interieurs, bloemen en natuurlijk sfeervolle evenementen.

Laat je inspireren door Julie’s passie, vakmanschap en persoonlijke benadering.
Bij Carte Blanche wordt elk detail met zorg en liefde behandeld, zodat jouw evenement of interieurproject tot in de puntjes verzorgd is.

 

Pricing

FLOWER STYLING

 

Vanaf 1250 euro, excl. BTW

 

Dit pakket omvat onze werkuren, transportkosten, en het verhuur en onderhoud van alle benodigde materialen. De kosten voor de bloemen komen hier bovenop.

 

Na een kennismakingsgesprek ontvang je een gedetailleerd ontwerp en offerte op maat.

EVENT PLANNING

 

Vanaf 5500 euro, excl. BTW

Dit pakket omvat:

*Werkuren en transportkosten *Uitwerken van een moodboard en kleurenpalet *Ontwikkeling van een op maat gemaakt stylingsconcept *Locatiebezoeken en persoonlijke gesprekken *Zoektocht naar materialen en leveranciers

*Op- en afbouw van eigen materiaal

*Reiniging van de gebruikte eigen materialen

*Complete begeleiding van het event, aanwezigheid bij de opbouw, de dag van het event en de afbouw

*Opstellen van de volledige eventplanning, inclusief een gedetailleerd draaiboek

Hiernaast dien je rekening te houden met de verhuurkosten voor decoratie, meubilair (inclusief de opbouw), bloemen en andere elementen die bijdragen aan het creëren van een prachtig eindresultaat.

Contacteer ons

Graag enkel telefonisch contact voor dringende zaken, info- en prijsaanvragen enkel via mail. Wij nemen zo snel als mogelijk verder contact op met u.

Atelier Atmosfeer VOF

Oude Gentbaan 75

9300 Aalst

BE 0671.769.540

+32 470 95 56 06

Gesloten op maandag, zon- en feestdagen

Telefonisch bereikbaar van dinsdag tot vrijdag

van 9.00u tot 19.00u

Thanks for submitting!

bottom of page